søndag 27. oktober 2013

62 dager!!!

Ok, jeg vei at det er litt seint å skrive om noe som skjedde for to uker siden nå, men det får bare gå. Så, Fright Night. etter mellom 45 min og 60 min kjøring var vi endelig der, det var ute på en åker og det var mørk fordi vi var der ved åtte/ni tiden. Det første som møtte oss når vi kom inn var et stort område fylt med forskjellige matboder, og skuespiere kledd ut som zombie sykepleiere osv. Vi bestemte oss for at den første "riden" vi skulle ta var `The Haunted Hayride,` etter en times venting var det endelig vår tur. Vi setter oss i vogna som blir dratt av en traktor og kjører i veg. Traktoren kjører oss innover i skoegen og der skjer det mye rart alt fra flammer som spruter opp til (falske) grisehoder som blir slengt over hodet på deg. Det var også siv. skuespillere som hoppet på vogna underveis, en hadde til og med en (EKTE!!!) motorsag som han veivde rundt med! Så var det over til `Hell-Elements.`Her måtte vi ta en pose over hodet, holde en hånd på skulderen til den forran deg og en på et tau. Etterhvert som vi kom innover i "løypa" var det plutseig noen som skrek inn i øret ditt, eller flammer som sprutet opp osv, det var skikkelig ekkelt og morsomt på en gang. Så var det på tide med `Wood-Shock.` WS var en svær labyrint midt i en mais åker. Etter å ha gått ett lite stykke kommer vi in i et rom som er bekk mørkt, du ser absolutt ingenting. Celia og jeg tok hendene til hverandre og kom oss ut etterhvert. Etter å h gått ett lite stykke lenger og ha blitt skremt av ei jente som fulgte etter oss (del av skuespillet) kom vi igjen til noe som var helt mørkt. Jeg var først og prøvde å kjenne etter om det var noe forran meg, og det var det. Vi måtte skvise oss igjennom noe slaks plastikk greier, jeg tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv! Etter WD var det tre "rides" igjen, The Celler, Twisted Mase og The Creepy Cottage som alle var like morsomme og skumle! Vi ble ferdige rett før det stengte (flaks!) klokka var nå elleve, og vi hadde ikke spist middag enda så vi bestemte oss for å kjøpe kebab på veien hjem. Det var godt! Liam, James gudsønn var med oss og ettersom det ble ganske seint, sov han over.

Jeg er kjempefornøyd med den nye skolen min, og jeg henger fortsatt med de samme folka. Dagene går for det meste med til skolearbeid, shopping og kaffe på starbucks (ja, jeg drikker faktisk kaffe nå!) Jeg har nå half-term i en uke, altså ferie. Det skal bli god, veldig god med tanke på at jeg fikk pakke i posten fra verdens beste mamma fylt med norsk mat og godterier. Det eneste negative er at jeg har fått masse oppgaver å gjøre iløpet av ferien fra skola, jeg må blandt annet skrive en stil om The History Boys... 

Jeg kan ikke tro at jeg har vært her i 62 dager allerede! Det virker som jeg var på Gardermoen igår, helt utrolig! Jeg kommer til å være hjemme igjen før jeg vet ordet av det. Jeg har ventet på at jeg endelig skulle gjennomføre dette året i snart tre år, jeg tror egentlig ikke at det har gått opp for meg at jeg er her enda, jeg tar meg selv i å tro at det er en drøm noen ganger, at je vil våkne opp i min egen seng hjemme i Norge, men det gjør jeg ikke. 

Det er meldt storm her imorgen (mandag) en ganskesterk en også, fordi det er meld at veier kan bli stengt og at trær kan blåse ned. Det kan bli skummelt, men jeg får holde meg inne så går nok alt bra! 

Bildedryss:





Meg og min kjære vertssøster på bussen



Tur på stranda etter kino og middag. (meg, Sara, Celia og Malene) Vi så Romeo and Juliet, den var kjempebra! deretter dro vi på Nando´s, ikke så bra.. 



Ingen kommentar. 



- Madeleine.

Ps. jeg har ikke tatt meg tid til å korrektur lese dette innlegget, så det får bare være som det er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar